Perhosia (eli perhonen) ilmaantu ennemmin mitä aattelinkaan!
Seuraavat kuvat on Hovikuvaaja kesällä 7-vee ottamat. :)
Kaivoin tänään aiemminkin jo mainitut puutarhakengät esille. En nyt sitten kuitenkaan värkänny niihin mitään koristetta. Taitavat olla noin eniten mun näköset. Mies siis leikkas ne ex-kumppareista. Linkistä näkyvien kumpparien varsi myös lyheni vielä vähän ja nauha rusetteineen on paremman näköne ihan yläreunassa.
Sain Äiteltä joskus tossa talvella Jämälangasta-kirjan. Tais esittää asian jotenki niin, että kun oon kuulemma vähän sellanen "jämäihminen" tai jotain :D :D. Kirja on tosi kiva, kaikkee hienoo. Ongelmana on vaan se, etten omista mitään jämälankoja erityisemmin, ehkä jotain mustaa Kotiväkee kun on jotkut projektit jääny pahasti kesken. Toisekseen ohjeet on mulle liian hankalia. Tai ei pysy kun virkkuukoukku kädessä ja sekin väärällä tavalla kaiken lisäks. Innostuin kuitenkin kannessa olevasta pyörylöistä kootusta hameesta. Ja näin sen jo päälläni maiharieni kanssa. Käväsin ostamassa punasta lankaa, suunnitelmissa siis musta-punanen hame. Sitten älysin, että ei tosiaan kannata Nalle-langasta alkaa hametta tekeen, sehän nuhjaantuu hetkessä. Kaivoin kirjasta suunnitelman B, ja se oli Hassu-pallohuivi. Mustia ja punasia pallukoita; helppoo! Virkkaan vaan telkkaa katellessa ja sen verran kauan meni tekemiseen, että sen perusteella ei kyllä tuu mitään katottavaa :P. Kokoominen tietenkin oli tuskien takana, tylsää. Helppoo mutta tylsää. Eilen viimein sain läjään huivin. Tein lisäpallukoita ja sais niitä vielä enemmänkin olla. Tuli vaan sellanen olo, että ei tuu ihan kauheesti pidettyä, niin ei huvittanu enää jatkaa. Virkkasin eka noita punasia ja jostain syytä täytin niitä vähän nuukasti, siks osa niistä on tommosia lättänöitä.
Jos ois puuvillalangasta, vois pitää tälleen ilman takkiakin, asusteena. Ehkä vähän paremmin aseteltuna, kuvaajalla oli parempaa tekemistä mielessä :D
Oon huono pitään mitään tommosia ylimääräsiä härpäkkeitä, jos niillä ei oo "oikeeta" virkaa. Huivia pidän kaulassa siks, että se suojaa ja lämmittää :P.
Tuli valmiina mieleen Sarin Helmet helmikuulle :)
Alimassa kuvassa olevan tunikan/mekon ostin tossa aiemmin talvella Kappahlin lastenosastolta kahdella eurolla. Pitäs saada aikaseks ommella paksu pitsi alareunaan, niin ei ihan vesiraja vilkkus. Pitsi on olemassa, mutta kun ei vaan saa aikaseks. Kuvissa olevan takin reunaan kanssa funtsin pitsiä, mutta en taida ottaa riskiä sen kanssa. Olin ihan ihmeissäni kun Seppälästä löyty takki, millasta hain. Aattelin, että ei varmasti oo kun taitaa olla muutaman vuoden takanen malli tai ainakin sillon mun mielestä (en seuraa muotia) niitä oli enemmän kaupan. Kävi kerranki tuuria. Mahtu vielä ässä reteesti päälle, niin kyllä kelpaa :D