5.10.2011

Syssystä

Lehtikranssia oon kauan mietiskelly, nyt sain aikaseks ton miniversion haavan lehdistä vaimitäänoinyton :P :D. Ei löytyny tallista kun rautalangan pätkiä (surrilankaa...?)ja semmoseen sitten pujottelin lehdet. Ois pitäny noukkia oikeen värisiä lehtiä enemmän, jos ois halunnu sellasen tukevan mallin, jota vois pitää pystyssä. Toi on nyt tollanen pötköttelevä yksilö.

Verannan oveen laitoin kranssin sijalta tämmösen:
Risuaihioon liimasin lisukkeet. Jotain se vielä ehkä kaipais, mutten nyt sitten mitään oikeen keksiny ja toisaalta toi risusysteemi on ihan silleensäkki nätti. Siili on alunperin kukkatikkukoriste, josta nyppäsin tikun irti, samoin sieni. Äiten tuomia kummatkin.

Tammenterhokranssi mulla on vaiheessa. Liimasin viime yönä styroksipohjaan terhoja ja tänä aamuna kun sitä hipelsin, niin niitä varisi irti. Päättelisin että Tiimarin kuumaliima ei oo kovin hyvää...Hukkasin pistoolini ja kävin eilen pikasesti Tiimarissa hakemassa uuden ja liimoja...sitä kuusta tehdessä moista ei tapahtunu...

Pientä projektin tynkää on tälle illalle ilmeisesti vielä tiedossa(Miehellä). Nappasin nyt "ennen"- kuvan jo, esittelen tulosta sitten kun ja jos se valmistuu...Lipaston päälle tulee pientä rakennelmaa.





9 kommenttia:

  1. Ihania syysjuttuja sulla siellä :)
    Minä vasta mietin,että josko syyslomalla keräis kesää pois...
    Sitten voikin hypätä (melkein) suoraan jouluun.Kätevää :D
    Mielenkiinnolla odotan miehesi aikaansaannoksia...

    VastaaPoista
  2. Spevia syksyisiä juttuja!! Meilläkin tarkoituksena lasten kanssa askarrella viikonloppuna jotain lehdistä :) Mielenkiinnolla odottelen mitä olette keksineet!

    VastaaPoista
  3. Minä myös tuumailin, että haavan lehdistä saisi jotain kivaa aikaan. Päädyin aluksi heitelemään niitä valtoimenaan syysistuksieni päälle ja sekaan, tuuli oli puhaltanut ne pois aika pian :)

    VastaaPoista
  4. Kauniita syksyn lehtiä. Ikkuna koriste on todella kaunis, juuri tuollaisena.Siili on hieno ja noista tateista tykkäsin ja se risuaihio tosiaan on itsessään kaunis.

    Keräsin tammenterhoja yksi ilta paljon. Sitten värkkäilin niiden kanssa ja sain jo osan rikki. Täytyisi niitä vielä lisää kerätä, sekä noita lehtiä. Ainakin vaahteran lehtiä! Kauniilta näyttä tuo viimeinen kuva. Jaa, mitenköhän se muuttuu?

    t.Paula

    VastaaPoista
  5. Mun piti tehdä kranssi pihlajanmarjoista, mutta kun menin niitä hakemaan, olivat linnut syöneet puun ihan tyhjäksi, samoin kaikki lähiseudun puut:( No, nehän niitä enemmän tarvitsevat, täytyy kehitellä uusi kranssiaihe, mutta se taas odottaa ideaa ja uutta inspistä.

    VastaaPoista
  6. Kiitoksia vaan kaikille taas kommenteista, niitä on aina niin mukava lueskella :)

    Mies on osuutensa lipaston päälle tehny, puuttuu vaan mun osuus...:P Pitää ostaa yks juttu ja vielä sitä ei oo löytyny. Esittelen het kun löytyy.

    VastaaPoista
  7. Ihanaa kaikke. Mä oon kertakaikkiaan nyt tullu vanhaks. Nimittäin mä keräsin perse pitkällään vaahteranlehtiä ja Hannu oli vielä mun kanssa. Meillä on tollanen yks laakee "kori" missä on aina hetken teema. Ja nyt siinä on vaahteranlehtiä. Koitan jaksaa ottaa kuvia ja laittaa tonne omaan blogiin. Tuli tosta Kottareiden keikkakuvia kattellessa taas ikävä...toivottavasti päästään nyt jonnekkin keskenään :)

    VastaaPoista
  8. Riittis, kuulostaa tosi hienolle toi teemakori!! Eikös me nyt päästä ens kuussa, ainakin oon kovasti tulossa :)

    VastaaPoista