22.4.2016

SydänPöllö

Laiskanlaisesti on koruja tullu tehtyä tän vuoden puolella. Nyt tilasin testimielessä pöllöpohjaa, jota mulla ei oo aiemmin ollu. Aattelin etukäteen, että sydänkapussi on luultavasti taas liian pieni pohjaan (käyny niin aiemmin, että sydänkapussi ei istu pohjaan)...mutta nää sopikin toisiina justiinsa eikä melkein :)
 
Tipu antaa tän synttärilahjaks eskarikaverilleen huomenna. Leimasinkin tän jotenkin lasten pohjaks. 
Kuva on taas vähän huono, mutta kapussi on tehty vesimarmoroinnilla hopeella ja turkoosilla ja hopeisella glitterillä.
Tilasin uudenlaista kirjanmerkkiäkin ja semmoset lähtenee Pojan opettajille (kunhan nyt ensin tarkistan, ettei kirjanmerkkejä oo annettu viime aikoina :D). Niihin oottelen vielä sopivan kokosia kapusseja.
Askarteluhuone muutti kellarista yläkertaan ja nyt on valonen tila tehdä. Kaupantekjäisinä on sitten tämmönen karvanaama, joka tietenkin pöydältä näkee kivasti ulos ja majailee papereiden ja kaiken mahdollisen päällä.. :D
 
Veikkaan, että muutamat korut menee piloille niihin tarttuneiden kissankarvojen takia... :P :D




4 kommenttia:

  1. Ihana pöllö! Mulla on koruinnostus kans vähän laantunut.. tuli tehtyä ehkä liikaa tuossa ennen joulua niitä. Löytyykö tuo pohja Etsystä?

    Mä niin odotan kans et mun askartelusoppi pääsisi valoisampaan ja etenkin isompaan paikkaan! Tällä hetkellä vaatehuoneessa.. Täytyy kuitenkin odottaa että jompi kumpi lapsista muuttaa pois kotoa, niin vapautuva huone on sit mun! Tovi menee vielä..(toivottavasti!!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, Etsystä löytyy :)
      Mulla on nyt valoo, muttei niinkään tilaa...pyykkiteline on nyt sitten koko ajan melkein leväällään keskellä lattiaa...että semmonen yhdistetty askarteluhuonevierashuonekodinhoitohuone :D

      Poista